marți, 2 decembrie 2014

Mă scuzaţi, astă seară distrug roboţi.

Te salut, lume! Lume crudă şi nebună, reală şi virtuală, ce-mi scoţi în cale fel si fel de jocuri.

 Dar gata cu jocurile de societate, astă seară. Gata cu sentimentalismele, cu portocala plină de bunătate şi figuri, ce sărbători, ce spirit, ce... S-a terminat!

De la drăguţa ce scrie pe Sertarul cu jucării am aflat de un joc online cu făcut mâncare, treburi de gospodina, alea alea. Şi cum ştiţi ce minune de bucătăreasă m-a făcut Valentina (specialitatea casei fiind cartofii prăjiţi şi cerealele cu lapte), am zis sa arunc o privire. Drăguţ, nu zic nu, dar nu sunt pasionată chiar de aşa ceva.

Cum bântuiam eu pe-acolo, btw un site cu jocuri 3d 2015, hop, am dat peste un joculeţ cu roboţi, pew pew si am hotărât sa fac ce n-am mai făcut niciodată până acum: să împuşc nişte robo-tancuri într-un joc de război. Tananaaaa, DIRECT RĂZBOI!

Minunăţia asta se numeşte Mechwarrior, dupa seria cu aceeasi nume. Fraţilor, salvez rasa umană, pe un engine 3d si trag rafale de gloanţe, rachete şi tot felul de chestii explozibile de nu-mi stau bine ochii in cap.

Practic, ma simt ca IronMan. Roboţii răi încearcă să-mi cucerească baza şi să pună stăpânire pe planetă (no shit, Sherlock) iar la ce ţintă am eu, nu mă mir dacă reuşesc. Deocamdată sunt într-un orăşel evacuat, şi de după fiecare colţ mă pot trezi cu un glonte în parbriz (sau ce au roboţii în faţă). De mult n-am mai scrâşnit aşa din dinţi cum mi se întâmplă acum, când îmi distrug ăştia robotul. Arghhhh1q63%¤¤%&khd. Zen.

Dar cine crede ca o să ma dau bătută, să se pleznească singur. Portocala îşi activează sufletul de robot, îşi pune armura terfelită în lupte groaznice şi va câştiga războiul. Cred. În cele din urmă. Peste câţiva ani şi mii de meciuri jucate. Cred.

Există o speranţă. La luptă!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu