marți, 18 august 2015

Ajutorul gospodinelor: jocurile online

Mi-a plăcut tot timpul să gătesc. Că lenea era prea mare şi n-aveam chef, asta e partea a doua. Şi preferam să mănânc chestii "de picnic" decât să dau drumul la aragaz şi să încropesc ceva repede. De exemplu, au fost şi zile în care mâncam doar batoane de ciocolată şi un sandwich. Păţăşti.

Totuşi e important să consumi mâncare gătită iar supă sau ciorbă, în fiecare zi. E bine şi sănătos pentru organism, e delicioasă (dooh) iar dacă mănânci la ore regulate nu-ţi mai faci probleme nici cu silueta.

De vreo lună gătesc doar eu acasă şi mă străduiesc să fac ceva diferit în fiecare zi. Sunt atât de multe reţete încât e păcat să nu le încerci. În pauza dintre activităţile de gospodină scriu, învăţ sau mă joc.

Mai ştiţi anul trecut cum mă băteam cu roboţii şi declaram război gătitului? Ei, s-a întors roata. Tot acest site cu jocuri online îmi permite să mă relaxez după ce-am stat toată ziua cu nasul în oale şi tigăi. (În caz că vă miră sintagma "toată ziua", mă mişc mai încet, fac şi câte 4-5 feluri deci durează).


În plus, mă ajută cu idei pentru tot felul de reţete deoarece au apărut jocuri cu mâncare noi. De la curăţatul usturoiului prin click-uri (Doamne da' bine-ar fi să funcţioneze metoda şi-n bucătărie) până la plăcinte, torturi, mâncare chinezească sau pizza, platforma îţi oferă o gamă variată de activităţi destinate bucătarului din tine. Sau copiilor, pentru că există jocuri mai puţin sofisticate, uşoare.

Ar fi fain să pot tăia şi-n realitate ceapa cu zâmbetul pe buze şi să îmi văd de treabă, nu să păzesc oala că-mi iese ciorba-n foc. Ioioi.

Cum ziceam mai sus, jocurile îmi dau şi idei pentru a găti feluri de mâncare rapide. De exemplu, azi m-am jucat cu o salată uşoară de macaroane şi am învăţat cum se face puiul Teriyaki. Prin intermediul jocului, îmi pot da seama care-s ingredientele şi ordinea gătirii. Nu-mi trebe mai mult.

Până am scris articolul s-a gătat şi mâncarea. Azi am făcut doar ciorbiţă de zarzavaturi cu pui şi mazăre pentru că a mai rămas ceva şi de ieri.


 Poftiţi de bucătăriţi! Pe online, că-i numa' bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu