luni, 3 august 2015

Artiştii se întreţin cu Colorit

M-am născut  artistă. Iar victimele artei mele au căzut secerate sub vajnicile creioane, carioci şi foarfeci cât încă oliţa mi-era tron. (wink, wink)

Primele chestii pe care le-am pictat după ce mă tăvăleam prin nisip, au fost pereţii. Puteţi să ziceţi că ai mei erau iresponsabili. De fapt, erau prea ocupaţi, să se mai uite după un ghemotoc ce încerca să-şi bage degetele în priză şi mâzgălea de zor pereţii. Şi mânca nisip. Dezvolt altădată.

Uitându-mă în urmă mi-am dat seama că am fost binecuvântată cu astfel de pasiuni deoarece, la drept vorbind, eu n-am zi de plictiseală. Ai mei mi-au susţinut hobby-urile cu materiale şi cursuri dar e cazul să recunosc că nu puteau să hotărască în locul meu ce vreau să fac "când 'oi fi mare".

Pian, lectură, canto, desen, pictură, handmade, scriitură sau Marele Portocal ştie mai ce.
Deşi scrisul mi-a rămas ca tovarăş până la urmă, mă întorc la celelalte cu zâmbet imens de copil mic, cu capul chel şi dinţii neschimbaţi.

Cum mi-aş aminti de vremurile pereţilor de glorie, de mult apuse, daca nu pictez?! În creion, acuarele, culori acrilice, ulei, pe hârtie, pe sticlă, pe lemn sau pe pânză, poţi să-ţi sfâşii sufletul în bucăţi şi să-l prezinţi propriilor ochi. Sau lumii.

Revenind din lumea portocalei poetice, am nevoie de ustensile şi materiale prin care să-mi pot "sfâşia sufletul". Şi nu, nu mă duc nicăieri ca să fac rost de ele, când se află la un click distanţă. Ştiu, is tare leneşă.

Dacă eşti portocală deşteaptă, găseşti site-ul online perfect, Magazinul cu zâmbete colorate – Colorit.

Hue, huee, mamă-mamăă, eşti ca în rai!



Găseşti absolut tot ce vrei destinat unei astfel de pasiuni artistice: desen, pictură, grafică, modelaj, materiale pentru bijuterii, sculptură, olărit etc. Oferta de produse este foarte complexă, diversificată şi nu stiu dacă există ceva de trebuinţă care să nu poată fi găsit aici.

De altfel, dacă ai vreo nelămurire sau eşti mai neîndemânatic, poţi apela la departamentul tehnic care te ajută imediat cu sfaturi şi detalii tehnice despre produs.

În ceea ce priveşte livrarea, te trezeşti că trebuie să te apuci de treabă mai repede decât işi imaginai deoarece produsele ajung cât ai zice pensulă. Aceasta se face prin intermediul curierilor de la Cargus iar transportul e 19 RON sau gratuit la o comandă de peste 300 RON, asta dacă nu-i pui să-ţi care lada de zestre a bunicii pentru decorat.

Promoţiile sunt faine de tot pentru astfel de materiale de calitate. (Great job, guys !)
Pe lângă promoţii, mai primeşti şi reducere începând de la 200 RON – 2 % şi aşa mai departe. Mai ales eu, cum vânez produse de calitate la preţuri portocalizate, numa' sar pe-aici ca şi căpiata. Trăiască promoţiile !




În curând o să-mi mai comand pânză pictură din bumbac finuţ-finuţ, ceva pensule, un tub alb de acrilice că nu mai am şi mă bate gândul să iau vopsea textilă să-ncep să pictez tricourile lui barbatu' meu. Teheee.


*sursă poze: www.colorit.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu