miercuri, 5 august 2015

Eu vara dorm.

De curând m-am mutat înapoi pe plaiuri mirifice moroşene. Şi e superb.

Adică ar fi superb dacă m-aş fi mutat undeva în vârf de munte unde să nu mă deranjeze numa' ciripitul păsărelelor, susurul izvoarelor şi mormăitul urşilor. (adică fără urşi prin apropiere că mă scap de câteva kile de pe mine. NOT)

Darr... în mijlocul oraşului ai parte de altfel de „melodii”. „Brraappp” fac maşinile turate sub geam. „Trrrtaptap” fac picamerele hăpt sub aceeaşi fereastră. „Vututu” fac buldozerele şi maşinuţele alea de nivelat cimentul pe trotuare. Iar bravii muncitori strigă şi urlă unul la altul de gândeşti că participă la Concursul Mondial de Răgete.

Fain de tot. Iată şi soluţia.
Ştiţi bancul ăla cu „băieţii îmi bat în geam/ nu aud, am termopan?” (ar trebui să se caţere destul de sus la mine, da' mă rog)

Pe sistemul ăsta, am termopane de nota 10. Dacă treci pe lângă mine cu avionul în drumul tău spre Mallorca sau vecina de jos urlă la bărbatu-so să-i ia 5 ouă de la magazin, meh, eu dorm mai departe. Singurul neajuns e că mama deschide fereastra hăpt la 7 dimineaţa când dorm mai bine.

La ce călduri îs, o înţeleg, dar prefer să o închid şi, în viitorul apropiat, îmi iau şapcă cu ventilator.

Am observat, însă, o chestie. Pentru că avem sistem cu tâmplărie PVC, în condiţii de iarnă şi vară normală, temperatura se păstrează la nivel mediu. Adică, fereastra închisă = numa' bine.
În ceea ce priveşte „piesele” muncitoreşti şi zgomotele abominabile care te trezesc când ţi-i lumea mai dragă şi somnul mai bun, adio şi n-am cuvinte.

De asta recomand serviciile şi produsele de calitate cum sunt cele de la Klador.ro. Nu mai ai treabă cu poluarea fonică, îţi vezi de treabă liniştit şi te relaxezi în linişte şi în siguranţă. Hip hip hurray.

Klador Trust sunt experimentaţi, au produse de calitate la un preţ competitiv şi servicii la standarde super satisfăcătoare.

Mă duc la somn. Voi puneţi-vă termopane.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu