luni, 28 septembrie 2015

Buchetul meu de mireasa o sa vina din online

Nu, inca nu ma marit. Desi parca am ramas in urma fata de multe dintre fostele mele colege de liceu, care deja se bucura de bebei draguti si pufosi (sa le creasca mari si sanatosi).

De ce mi-a venit in minte sa scriu tocmai despre florile de maritis? Din doua motive. Tocmai s-a maritat o tipa din blocul vecin si a fost nunta de-aia haiduceasca, bubuind a motoare turate, cu babe afumate pe la geamuri, de ce fum iesea pe tevile de esapament si oameni buni si faini, care iubesc cu adevarat. Nu stiu, poate nu erau chiar astfel de oameni, dar imi place sa-i imaginez asa. Al doilea motiv este faptul ca tocmai s-au terminat castanele si Ma m-a carat pe la toate tarabele cu flori din toate lumile posibile si imposibile. Si-am vazut, si mi-a placut.

Si m-am hotarat. La nunta mea "O ptica o stea/Soarele si Luna/ Mi-or tine cununa", cununa din trandafiri micuti, rosii ca sangele ce-o sa-mi faca inima sa galopeze in momentul in care o sa ma vad in fata lui, si toata lumea o sa fie a mea. M-am gandit, daca tot am de-a face atat de mult cu online-ul, la lucru si acasa, o sa comand florile de la nunta noastra de la o florarie online. O sa stam (mai mult eu) in tihna, sub o patura dulce din flanel, si o sa rasfoim toate paginile de pe Floraria Mobila pana gasim exact ceea ce ne place (mai mult mie, ca lui nu-i prea pasa, pot sa ma duc si-n tricou cu un hamburger in mana, ca tot o sa fie multumit).

Inca nu m-am decis ce minunatie o sa tin in maini, cat o dura nunta. Problema e ca sunt atat de multe idei de buchete de mireasa, ca munca mireselor nu e deloc mai usoara. Alegeri, alegeri, alegeri. Buchetul la care visez eu ar fi alcatuit din pachetele de cartofi pai (mniamiii) dar stiu ca nu se poate, ca ma desteleneste Ma. Asa ca o sa aleg fie un buchet cu liliac, florile mele preferate sau poate un buchet din trandafirasi rosii. Sau violet. Cu putin alb si piersica. Oh nu stiu, important e ca mai am vreme pana sa ma hotarasc. O sa avem o nunta faina prin simplitatea ei, prin florile alese si livrate cu grija de personal in care sa am incredere si... prin dragostea cu care o sa fim inconjurati.

In ceea ce priveste nasii... s-au oferit deja oameni frumosi dintre care cei care or sa fie, or sa fie. Cert e, si sper sa fie si atunci, ca ii iubim pe toti ca Doamne fereste, altfel nu am mai fi prieteni. Nasa mea isi va alege ea singura buchetul, ca sa fie mandra tare, dar o sa-i recomand buchete nasa tot din floraria online pe care am ales-o.

Nu sunt genul de persoana care vrea sa atraga atentia, nici macar pentru o noapte. Nu ma simt vreo printesa, sunt si mereu voi fi o portocala salbaticita care prefera sa-si traiasca viata din plin, cu oameni fericiti alaturi. Viata noastra impreuna a inceput deja dar cand vom face pasul urmator, ne dorim ca ceea ce conteaza la nunta sa fie bucuria, buna dispozitie si distractia. Nimic mai mult. 

A, ba da, mancarea buna. Si lacrimile mele de fericire care vor picura voioase intre petale delicate de flori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu