vineri, 11 septembrie 2015

TPU loveste din nou

Uai, azi la lucru am dat peste o postare din pagina 10 a lui tata Google in timp ce cautam niste bancuri cu magicieni si alte prostii pentru un articol mai funny. Cat de tare ii locul meu de munca daca imi permite sa caut bancuri si magarii de pe net, in interes de serviciu, a?

Mnoa, ideea e ca articolul asta imi demonstreaza ca-i gata de noi, nu mai avem nicio scapare. Nici nu stiam ce sa fac, ma bufnea rasul da' parca-mi venea si-amar. Hai, daca ar fi fost vorba numa' despre un idiot care scoate asa ceva pe gura, dar nici macar raspunsurile la intrebarea lui nu-mi dau mai multa speranta. Va spun despre ce-i vorba ca sa nu mai trebuiasca sa cititi si voi asa ceva.


Un mucea la 10 ani este atat de pasionat de subiectul vampiri (sechele Twilight si Vampire Diaries) asa ca se hotaraste sa-ntrebe pe clasicul TPU (sa bata tobele, va rog): Cum pot sa devin vampir? Normal, cere raspunsuri serioase, pe cat de amar i sa se transforme odata intr-un sugator (de sange). Noa, de la raspunsuri normale, sarcastice pana la adevarate ritualuri si vanatori de vampiri adevarati (care exista, ma-ntelegi?), de toate gasesti acolo.



Dar stai, asta nu e tot. Si articolul scris pe blog are o gramada de comentarii de la fanele infocate ale vampirismului. Bine ca-i totul virtual ca parca mi le si inchipui luandu-se la scarmanat.

Sincer, mi-o picat un pic fata, jur ca nu pot concepe cata prostie e pe lume. Si ce fel de copii o sa crestem in viitor daca astia din ziua de azi se duc pe apa sambetei.

Nu zic, si eu ma uit la filme si seriale cu supereroi si imi doresc sa fi existat asa ceva si in realitate. Da' pana acuma nu m-o vazut nimeni sa ma transform in Wonder Women sau Black Widow, nici macar de Halloween (pentru ca mi lene).

Deci, voi ce parere aveti, cum ar putea coptilu' asta sa se transforme in vampir?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu